Обмін та повернення
Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:
- товар новий і не був у використанні;
- збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, в тому числі);
- збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:
- Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
- Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
- Повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).
Правилами магазину передбачається:
Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації. Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заяву* і відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту office@blokbud.lviv.ua
. Оригінал заповненої заяви про повернення необхідно відправити за адресою:
Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв’язатися з нами за телефоном гарячої лінії +38(067) 370 83 08.
Обмін і повернення товару здійснюється за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.
*Всі поля є обов’язковими для заповнення.
При обміні (повернення) товару необхідно надати:
- Заява на повернення/обмін.
- Розрахунковий документ, що підтверджує покупку (квитанцію, товарний чек, видаткову накладну).
- Гарантійний талон.
- Реквізити банківської карти, за допомогою якої здійснювався розрахунок, в разі безготівкового розрахунку.
- Копію документа, що посвідчує особу покупця (паспорт, водійські посвідчення, пенсійне посвідчення).
- Копію ІПН.
Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на office@blokbud.lviv.ua
Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:
- з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
- під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
- відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов’язаний:
- перед використанням товару ознайомитися з правилами його експлуатації;
- у випадках виникнення питань щодо використання купленого товару звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої уповноваженої особи, виконуючого дані функції, вказаного в документах до товару;
- використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
- дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника, а в разі їх відсутності – загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії;