Обмін та повернення

Порядок обміну (повернення) товару належної якості встановлений ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Обмін (повернення) наборів належної якості можливий протягом 14 днів при дотриманні наступних вимог:

  • товар новий і не був у використанні;
  • збережений товарний вигляд і споживчі властивості товару (не ушкоджена упаковка, залишилися в незмінному вигляді всі ярлики, пломби, плівки, наклейки, інструкції, гарантійний талон, відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, в тому числі);
  • збережений розрахунковий документ (квитанція, товарний чек), який підтверджує покупку даного товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, покупець має право:

  1. Здійснити обмін товару при надходженні аналогічного товару в продаж, про що продавець повідомить покупця, який побажав обміняти товар.
  2. Придбати інший товар з наявного в наявності асортименту з відповідним перерахуванням вартості.
  3. Повернути товар і отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару на день його продажу (грошові кошти повертаються споживачеві не пізніше семи днів з дня повернення товару).  

Правилами магазину передбачається:

Для повернення приймається тільки весь набір в повній комплектації. Якщо окремі позиції з придбаного набору Вам не підійшли з яких-небудь параметрів, ми обміняємо набір на інший, відповідний Вам, з відповідним перерахуванням вартості. Магазин не повертає вартість окремої позиції з придбаного набору.

Для оформлення заявки на обмін або повернення товару необхідно заповнити Заяву* і відправити скан копію заповненої заяви, скан/фото чека про оплату та виписку за реквізитами з банку (електронну форму або скан оригіналу з банку) на електронну пошту office@blokbud.lviv.ua

. Оригінал заповненої заяви про повернення необхідно відправити за адресою:

Також для оформлення обміну або повернення товару, ви можете зв’язатися з нами за телефоном гарячої лінії +38(067) 370 83 08.

Обмін і повернення товару здійснюється за рахунок ініціатора. Повернення грошових коштів здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

*Всі поля є обов’язковими для заповнення.

При обміні (повернення) товару необхідно надати:

  • Заява на повернення/обмін.
  • Розрахунковий документ, що підтверджує покупку (квитанцію, товарний чек, видаткову накладну).
  • Гарантійний талон.
  • Реквізити банківської карти, за допомогою якої здійснювався розрахунок, в разі безготівкового розрахунку.
  • Копію документа, що посвідчує особу покупця (паспорт, водійські посвідчення, пенсійне посвідчення).
  • Копію ІПН.

Якщо у Вас залишилися питання щодо повернення товару, пишіть нам на office@blokbud.lviv.ua

Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну: наприклад:

  • з дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  • під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень гарантійного обслуговування;
  • відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару. 

Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов’язаний:

  • перед використанням товару ознайомитися з правилами його експлуатації;
  • у випадках виникнення питань щодо використання купленого товару звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої уповноваженої особи, виконуючого дані функції, вказаного в документах до товару;
  • використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
  • дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника, а в разі їх відсутності – загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії;